Általános szerződési feltételek
Üdvözöljük az Illés Olivér Ádám egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon.
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.azehetokert.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (a továbbiakban: Látogató vagy Vásárló) általi használatának feltételeit.
Látogató személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Látogató a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
-
A SZOLGÁLTATÓ (ADATKEZELŐ)
Cégnév / Név:
Illés Olivér Ádám e.v.
Cím:
5700 Gyula, Vasvári utca 7
Személyes átvétel/fizetés itt:
5700 Gyula, Vasvári utca 7
Telefon:
+36 70 304 1687
E-mail:
Weboldal:
Adószám:
48398802-1-24
Nyilvántartási szám:
58793992
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-83246694
Kapcsolattartó neve:
Illés Olivér Ádám
Kapcsolattartó telefonszáma:
+36 70 304 1687
Kapcsolattartó e-mail címe:
Tárhely szolgáltató:
Cloudify Informatika Kft.
4400 Nyíregyháza, Bem József utca 33.
Adósz.: 27527474-2-15
Adatfeldolgozó:
Illés Olivér Ádám
2. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
2.1. Felelősség
Látogató a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Látogató köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Látogató teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A Látogató által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek, pl. Facebook, Youtube, Spotify. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Internet globális jellege miatt Látogató elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Látogató államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Látogatót terheli a felelősség.
Amennyiben a Látogató a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
Szolgáltató és Látogató között a jelen ÁSZF alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Regisztráló kéri a regisztrációjának törlését.
2.2. Szerzői jogok
A Honlap teljes egésze, annak grafikus tartalmai, szövege és egyéb megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak.
A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Látogatónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel az azehetokert.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.
Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
3. A KÉPZÉSEK IGÉNYBEVÉTELE
3.1. Kifizetés
A képzésekhez, workshopokhoz, és egyéb termékekre a Látogató akkor jogosult, ha a webshopon az adott terméket / termékeket a kosarába helyezte és kifizette, vagy átutalta ezeknek az ellenértékét, vagy készpénzzel ki nem fizette. Ezt követően kap meg a megvásárolt szolgáltatással kapcsoaltos minden olyan információt, ami a részvételen segíteni tudja, pl. Teams esemény megosztása ha online képzés lesz, vagy pontos cím megosztása ha offline képzés lesz. Különböző tartalmak link-jeit kaphatja meg a Vásárló.
A szolgáltatás árának teljes megtérítése után lesz jogosult részt venni az online vagy személyes képzéseken.
3.2 Ajándékba adom funkció választása:
Vásárlás után az ajándékkártya csak elektronikus úton kerül átadásra, PDF formátumban. Az elektronikus úton átadott ajándékkártya nem kerül postázásra és fizikai formában való átadásra. A PDF-et a vásárló a vásárlás után a köszönő oldalról letöltheti (online fizetés esetén) és a rendszer a számlával együtt emailben is kiküldi a vásárlást visszaigazoló emailben (online fizetés és átutalásos vásárlás esetén is).
Az ajándékkártyákat 365 napon belül kell beváltani, a lejáratot követően pénzt nem térítünk vissza, és az ajándékkártya sem lesz beváltható.
A be nem váltott ajándékkártyákra a vásárlástól számított 14 napos elállási határidő érvényes.
Az ajándékkártya beváltásához a megajándékozott félnek online regisztrációval fiókot kell a rendszerben létrehoznia és el kell fogadnia az ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató dokumentumokat.
Vásárláskor saját adatokat kell megadni, a megajándékozott fél adatait tilos megadni (GDPR miatt, hiszen a megajándékozott fél nem tud hozzájárulni az adatainak kezeléséhez).
Az ajándékkártya csak azokra a kurzusokra váltható be, amelyeket az ajándékozó fél a vásárláskor kiválasztott (a megvásárolt ajánlatban levő kurzusokra érvényes).
3.3. Szolgáltatás díja
A Honlapon megjelenített szolgáltatások díjának bruttó összege kerül feltüntetésre. A szolgáltatások ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
3.4. Fizetés módja
Előre utalás bankszámlára: Vásárló/Jelentkező a megrendelt szolgáltatásokat (tréning, workshop stb.) az ajánlat írásbeli elfogadását követően megküldött számla (előlegszámla vagy díjbekérő) ellenében fizeti meg a Szolgáltató Erste bank 11600006-00000000-83246694 bankszámlájára banki átutalás útján.
Fizetési módok: Vásárló/Jelentkező a megrendelt szolgáltatásokat (képzés, workshop stb.) bankkártyával is ki fizetheti, valamint átutalással és előre egyeztetett időpontban, szeméyesen képszpénzzel is.
Bankkártyás fizetés esetén: az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A kártyaadatok megadását követően ellenőrizni szükséges az adatok helyességét. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben. A fizetés eredményéről a Vásárló e-mail útján is értesítést kap, majd visszairányítják a szolgáltató oldalára. Az elfogadott kártyák: Mastercard, Maestro, Visa, Visa electron, American express.
3.5 Számla
Szolgáltató a megrendelt szolgáltatásról (képzés, workshop stb.) Billingo-n keresztül meg is kapja a számlát maximum 24 órán belül.
4. ELÁLLÁSI JOG
4.1 Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki szolgáltatást vásárol, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint a szolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: Fogyasztó).
A Fogyasztó a vásárlással kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az adott online képzés anyaga (rögzítve lesz pl. a Teams-en a képzés) meg lesz osztva Vele, a saját maga által megadott email címen, illetve az aktuális képzés kiküldésekor leírt időtartamig lesz elérhető, (meg lesz jegyezve, hogy pl. „ a tartalom 30 napig érhető el”), A Fogyasztót a törlésről külön tájékoztatni nem kell!
A fentiekből fakadóan, ha valamiért a Fogyasztó nem tud részt venni az online oktatáson (vagy kifejezetten sokat késik), de elállási jogát akkor jelzi, amikor a tartalomhoz már hozzáférést kapott, eben az esetben sajnos nincs jogában az összeg visszatérítésére. Kivételt képez, ha a Fogyasztó , igazolhatóan az online képzés megkezdése előtt tájékoztatta erről a Szolgáltatót pl. emailben. Pl. az email keltezése, korábbi mint az online képzés kezdete, vagy az online tartalom megosztásának dátuma.
Lemondási feltételek:
-
Ha kifizetéstől számított 14 napon belül a Fogyasztó le szeretné mondani a megvásárolt képzést, és a megvásárolt képzés, még nem kezdődött el, úgy a Fogyasztó a teljes összeg visszafizetésére jogosult.
-
Ha a Fogyasztó el akar állni a vásárlástól, a vásárlástól számított 14 napon belül, de a kifizetett szolgáltást már igénybe vette / *megkapta (megkapta: aki nem tud jelen lenni az online képzésen, a kézpés rögzítve lesz, a tartalom Google Drive-ba feltöltve (vagy Youtube videóként), és a tartalom meg lesz osztva ezen képzés résztvevőivel) – visszatérítésre sajnos nem jogosult, hiszen amire előfizetett, már megkapta. Példa: Fogyasztó MA el akar állni a vásárlástól, TEGNAP meg lett tartva az egy alkalmas képzés és még TEGNAP ki is lett küldve Számára a tartalom, TEGNAP ELŐTT fizette ki a részvételét a képzésen.
-
Ha a Fogyasztó el akar állni a vásárlástól a fizetéstől számított 14 belül, de a több alkalmas képzés már elkezdődött, és az addigi alkalmakon részt vett / megkapta az anyagokat, de még van a képzésből hátra valamennyi találkozó, akkor a Vásárló csak részarányosan jogosult a teljes ár visszafizetésére. Pl. egy workshop br. 50.000 ft, és 5 alkalmas, vásárlástól számított 14 napon belül az 5 alkalomból már megvolt tartva 3, Fogyasztó részt vett / megkapta, és a 14 napon belül szeretne elállni a vásárlástól, akkor csak a teljes összeg 40%-ra jogosult, vagyis 20.000 forintra, hiszen az első 3 alkalom tudását már megkapta.
Online konzultáció: ha a Fogyasztó online konzultációra foglal időpontot, kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Fogyasztó és Szolgáltatóval közösen megállapodott időponttől kezdődik a megvásárolt időtartam, (platformtól függetlenül, pl. telefonhívás, messenger beszélgetés, Teams, Skype, Whats Up, Viber, ez csak részlet kérdése, és a megállapodás a két fél között) Ha pl. 16:00ra van megbeszélve egy egyórás nem személyes konzultáció, és a Fogyasztó pedig 16:15kor érkezik, úgy már csak 45 perc maradt hátra a konzultációból, nem pedig akkor indul a 60 perces visszaszámláló. Ha a fogyasztó a megbeszélt időpont után kívánja lemondani, erre lehetősége sajnos nincsen, hiszen azt az idősávot a Szolgáltató már erre a célra rászánta, és naptárjába beírta.
Elállási jog online konzultáció: Ha a Fogyasztó legalább 12 órával tájékoztatja a megbeszélt időpont előtt tájékoztatja a Szolgáltatót arról, hogy nem tud részt venni az online konzultáción, ebben az esetben a teljes összeg visszatérítésére jogosult a Fogyasztó.
Személyes képzés / workshop:
Ha a Fogyasztó egy személyes workshopra / képzésre fizet be, egy későbbi dátumra, vásárlástól számított 14 napon a részvételi szándékát visszamondhatja de nem kevesebb mint 2 órával a workshop megkezdése előtt, az érték 100%-os visszatérítésére jogosult. Ha a személyes képzés vagy workshop tervezett kezdése előtt kevesebb mint 2 órával mondja vissza a Fogyasztó a részvételét, sajnos nem jogosult a visszatérítésre, mivel a Szolgáltató számol a jelenlétével, és úgy készül a létszám kapcsán.
Ha vásárlástól számított több mint 14 nap múlva lesz megtartva a képzés személyesen, és a Fogyasztó nem jelenik meg a kézpésen / workshopon, abban az esetben semmilyen pénzvisszatérítésre a Fogyasztó nem jogosult.
Meg nem jelenés: ha a személyes képzés / workshop, fizetéstől számított 14 anpon belül kerül megszervezésre, de a Fogyasztó – előzetes tájékoztatás nélkül – nem jelenik meg a személyes képzésen / workshopon, úgy semmilyen visszatérítésre a Fogyasztó nem jogosult.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
5. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
5.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogások előterjeszthetők az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Levelezési cím: 5700 Gyula, Vasvári utca 7
Telefonszám: +36 70 304 16 87
E-mail: ehetokert.tervezes@gmail.com
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja.
Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Látogató a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvben Szolgáltató rögzíti a panaszra adott válaszát is. Az így elkészített jegyzőkönyvet a rögzítéstől számított 5 évig őrzi meg a Szolgáltató.
Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát átadja vagy megküldi a Látogató részére, az általa megadott/rögzített címre, legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, amely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben kivizsgálja, és megválaszolja. A megválaszolásjelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Látogatót.
5.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben Szolgáltató és Látogató között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
- Panasztétel bármely fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Tel/Fax: 06-66/324-976
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
Elnök: Dr. Bagdi László 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Békéltető Testület titkár: Tóth Éva 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
- Bírósági eljárás kezdeményezése.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
6. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA
Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeket a Látogató Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani jogosult. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Látogatóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
7. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvény rendelkezései az irányadók.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének napja: 2023.12.10.